L o a d i n g . . .

Servicii Complete in Online

Branding is like a wave, you may not know how to surf it, but you can choose who can help you.

0769210953

office@wavestudio.ro

Blog

Un blog (cuvânt provenit de la expresia engleză web log = jurnal pe Internet) este o publicație web (un text scris) care conține articole periodice sau și actualizate neîntrerupt ce au de obicei un caracter personal. Ca regulă, actualizarea blog-urilor constă în adăugiri de texte noi, asemenea unui jurnal, toate contribuțiile fiind afișate în ordine cronologică inversă (cele mai noi apar imediat, sus, la vedere).

 

La ce ajută un blog ?

– Blogul ca instrument de branding
o persoană își poate crea un blog și-l poate dezvolta pentru a-și consolida partea de branding personal pe o anumită zonă de expertiză.
– Blogul ca instrument de comunicare
Blogul este locul unde poți fi găsit, poți fi cunoscut. Blogul este locul în care viziunea ta, ideile tale sunt transformate din idei private în idei publice
– Blogul ca instrument de promovare
Pe blog poți promova serviciile pe care tu le oferi sau serviciile companiei pe care o reprezinți. Promovarea se face fie prin reclame fie prin articole care fac trimitere la articolele pe care le oferi.
– Blogul ca instrument de a aduce valoare
În această situați bloggerul nu este neapărat interesat de reputația sa sau de bani, ci este interesat să ofere mai departe lumii întregi cunoștințele sau informațiile pe care le deține. Adică motivația este de a aduce o contribuție și nu neapărat de a face bani. Acestea sunt categoriile cele mai întâlnite. În practică, rar există un blog care se plasează într-o categorie, ci mai degrabă blogurile sunt o combinație din două sau mai multe din categoriile de mai sus.